sobota, 26 listopada 2016

LOGO bloga Z książką


Malutka zmiana na lepsze. Słuchajcie, wstałam dzisiaj rano i postanowiłam coś zmienić! Pomyślałam, że czegoś mi brakuje w blogu, który prowadzę. Myślałam, myślałam i wymyśliłam własne logo. Mam nadzieję, że Wam się spodobało. Przede wszystkim myślałam o prostym, naturalnym projekcie, który koniecznie będzie się kojarzył z literaturą, bo tego dotyczy mój blog. Muszę się też przyznać, że kilka dni temu ukończyłam kurs graficzny i powiem Wam, że złapałam zajawkę na design, w związku z czym postanowiłam stworzyć coś dla swojej strony. Dla każdego kto prowadzi bloga nawet takie malutkie zmiany są bardzo ważne i dają radość. Przekaz grafiki jest zrozumiały i oczywisty. I chociaż nie jestem profesjonalistką w tworzeniu skomplikowanych szkiców i schematów, jestem zadowolona z mojego malutkiego pomysłu. Musze Wam też zdradzić, że zmotywował mnie bardzo Kamil, który również parę tygodni temu zaprojektował logo do swojego bloga noszącego tytuł Świat Bibliofila oraz wiele innych stron poświęconych literaturze. Poniżej przedstawiam Logo bloga Z książką oraz zdjęcie w tle na stronie Z książką na fb (tutaj udoskonaliłam troszkę logo dodając szkic motyla i trochę kolorów, bo przecież o to w tym chodzi, że podczas czytania życie staje się ciekawsze i barwne).


PS. Kamil teraz czekam tylko na Twojego instagrama, a może już masz? :) 


https://www.facebook.com/zksiazka/

1 komentarz:

  1. Hohoho! Aleś mnie zaskoczyła tą inspiracją czerpaną z mojego działania w stronę stworzenia własnego loga. Nie wiedziałem. Super. :) Samo logo mi się podoba, jest schludne, kolorowe, będzie się rzucać w oczy i kojarzyć z samym blogiem. Tak jak pisałem, to podkreśla charakter i bloga, i jego założyciela(ki). Bez tego to tylko strona, a z własnym logiem to już marka w rzeczy samej. :) Gratuluję dobrego kroku!

    PS: Z tym instagramem to nie wiem. Chyba mi póki co wystarcza sam fejs, gdzie też wrzucam fotki z drobnymi komentami. :)

    OdpowiedzUsuń