wtorek, 7 lutego 2017

Kochaj siebie! Ideal - nie - doskonałe



Tytuł: Kochaj siebie! Ideal - nie - doskonałe
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Burda Książki
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 375
Ocena: 5/5






Przyznam szczerze, że na początku sceptycznie podeszłam do Kochaj siebie. Ideal - nie - doskonałe. Nie przepadam za poradnikami, niewiele ich przeczytałam i ciężko mi o nich pisać. Jednak w tym wypadku jedynie kilka pierwszych kartek wystarczyło, żeby książka w zupełności mnie do siebie przekonała i udowodniła swoją nadzwyczajność.



W dzisiejszych czasach na każdym kroku prezentowany jest ideał kobiety. Media społecznościowe promują doskonały wygląd, perfekcyjny makijaż, olśniewające fryzury i nieskazitelny wygląd. Ciągły pośpiech, presja i wymagania jakie stawia przed nami życie może powodować niską samoocenę, stres, kompleksy, a nawet depresje. Jak uwierzyć w siebie i swoją wartość? Co zrobić by poczuć się kobieco? Jak prawidłowo zadbać o swoje ciało? Odpowiedzi na wszystkie pytania i wiele innych znajdziecie właśnie tutaj!

Kochaj siebie. Ideal - nie - doskonałe to poradnik, w którym przedstawione zostały historie ośmiu różnych kobiet, o zupełnie odmiennych osobowościach i typach urody, które łączy jedno - dbanie o siebie i o swój wygląd. Każda z nich niezwykle inspiruje i udowadnia, że świadomość własnej wartości, akceptacja i szacunek do samej siebie emanuje pięknem na zewnątrz oraz zapewnia poczucie spełnienia, zadowolenia i szczęścia. Jednak żeby je osiągnąć, każda z nich musiała stawić czoła problemom, podjąć trudne decyzje i pokonać wewnętrzny strach.


"Nie musisz być doskonała, żeby być wartościową kobietą"


Styl i język książki jest przejrzysty i prosty. Każda informacja jest dobrze opisana i uporządkowana. Barwne zdjęcia dodają atrakcyjności oraz podkreślają szczerość i naturalność zawartości poradnika. Książka jest również bardzo praktyczna. Zawiera wiele cennych wskazówek i rad dotyczących pielęgnacji urody oraz podkreślania swojej atrakcyjności sposobami naturalnymi. Trzeba też wspomnieć, że pojawia się w niej reklama produktów dla kobiet, marki Philips, która przyczyniła się do powstania tej pozycji literackiej.

Nie da się nie zauważyć - co jest wiele razy zaznaczane - ogromnego wpływu optymistycznego myślenia, wytrwałości, akceptacji i wiary w siebie oraz pokonania własnych słabości. Ta pozycja literacka uzmysławia nam, że odpowiednia pielęgnacja urody i dbanie o swój wizerunek w połączeniu z pozytywnym myśleniem, radością i uśmiechem uczynią nas piękne, szczęśliwe i usatysfakcjonowane.


"Teraz niezależnie od tego jak wyglądam, jak się czuję, wiem, że jestem akceptowana, piękna, doceniona i kochana. I każdej kobiecie tego życzę. Bo ważne jest to, żeby kochać. Ale też walczyć o siebie".


Jestem przekonana, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie w tej skarbnicy wiedzy. Z czystym sumieniem mogę ją polecić. Osobiście na pewno będę do niej wracała!

Na koniec chciałabym jeszcze dodać coś od siebie, ponieważ idealnie współgra to z sentencjami pochodzącymi z poradnika. Jest to pierwsza książka, dzięki której rozpoczęłam współpracę z Wydawnictwem Burda Książki. Osobiście jest to dla mnie również mały sukces, ponieważ to kolejne wydawnictwo, które mi zaufało i które swoją decyzją o współpracy bardzo mnie ucieszyło, dodało odwagi i wiary w siebie oraz zmotywowało do dalszej pracy. W poradniku znalazłam również motto jednej z bohaterek, które na pewno na długo zapamiętam: 


"Będąc sobą nikt z nas nie ma żadnej konkurencji".


www.burdaksiazki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz