poniedziałek, 1 maja 2017

Kwietniowe NIESPODZIANKI/zdobycze

Kochani kwiecień pod względem zaopatrzenia w nowe książki wypadł wyśmienicie!
Chociaż to chyba zbyt małe słowo. Było dużo niespodzianek, więc uśmiech nie schodził mi z twarzy.


Po pierwsze muszę się pochwalić prezentem od Damianoo czyta. Tyle radości było gdy otworzyłam paczuszkę. Pomimo że minęło parę tygodni to i tak czuję ogromną radość jak o tym wspominam. Torba sprawuje się świetnie! Przy okazji chciałam serdecznie pozdrowić Damiano czyta i zaprosić na jego bloga.


Po drugie w marcu brałam udział w konkursie, który zorganizował portal internetowy PoradyKobiece.pl we współpracy z Wydawnictwem [ze słownikiem]. Konkurs był bardzo przyjemny, bo zadanie polegało na pisaniu recenzji, czyli coś co bardzo lubię robić. Parę dni po zakończeniu akcji otrzymałam wiadomość, że jestem jedną z osób, które wygrały i dlatego mogłam wybrać dwie dowolne pozycje literackie dostępne w wydawnictwie. Wybrałam książki, które czytałam wiele lat temu i do których mam sentyment. Chociaż przyznam, że wybór nie był łatwy. Na początek zdecydowałam się na coś lekkiego, ponieważ nigdy nie czytałam książek w języku angielskim.


Po trzecie niespodzianka od Kraina Książką Zwana. Tak na prawdę nie często sięgam po literaturę fantastyczną, jednak opis bardzo mnie zaciekawił. Mam nadzieję, że książka sprosta moim oczekiwaniom. Jest to tom drugi serii Ogień i Woda, więc koniecznie muszę się zaopatrzyć w pierwszą część, bo opinie ma bardzo dobre.


Po czwarte i najlepsze z najllepsiejszych - prezent od Wydawnictwa Czwarta Strona i Remigiusza Mroza. 7 tomów książek pisarza plus półka z podpisem! Mam naprawdę duże szczęście. Oczywiście cały czas gapię się na prezent, gdy tylko wejdę do pokoju. Serię z Chyłką pokochałam, więc niespodzianka przeogromna.


I po piąte - ostatnia niespodzianka. W zamian za recenzje, które piszę dla portalu dlaLejdis.pl, z którym współpracuje od kilku miesięcy otrzymałam w prezencie dwie książki widoczne na poniższym zdjęciu. No i powiedzcie mi jak tu się nie cieszyć? To będzie chyba mój ulubiony miesiąc. Dla mnie każde wyżej wymienione wspomnienie jest ważne i sprawiło mi olbrzymią radość. Do tego Wydawnictwo Burda Książki przysłało mi "Boss" Sierra Cartwright, którą zdążyłam przeczytać, więc i na recenzję zapraszam – tutaj


Tak prezentują się moje książkowe perełki zdobyte w kwietniu. Jak widzicie ten miesiąc był niesamowity! Półka się rozrasta, miejsca coraz mniej, czasu zresztą też. Chwile z literaturą zaplanowane na parę tygodni do przodu, a nawet miesięcy, bo kolejne zamówienie już w drodze! Ahoj czytelnicy!


7 komentarzy:

  1. Super :-)
    Przyjemnych chwil :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, teraz tylko muszę znaleźć czas na to wszystko 😉

      Usuń
  2. No ej, ale świetne nabytki. Faktycznie konkretny ten miesiąc. :) Najbardziej interesujący jest ten Mróz - to w jakimś konkursie, czy do recenzji masz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarta Strona organizowała konkurs i wygrałam. Nie spodziewałam się kompletnie bo zgłoszeń było strasznie dużo i udało się 😀. Więc teraz tylko potrzebuje więcej czasu, szkoda że jako bonus go nie dostałam 😜. A Ty czytałeś Mroza serię z Chyłką?

      Usuń
    2. No to świetnie, kapitalna wygrana. :) Nie, nie czytałem jeszcze. Ale "Kasacja" to będzie najpewniej następna moja przygoda z Mrozem. Do tej pory czytałem "Wieżę..." i "Chór..."

      Usuń
  3. Zazdroszczę zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę zarówno wygranej jak i ciekawych zdobyczy ;) oprócz Mroza siegnelabym po wszystko ;) dziś pierwszy raz zawitałam na Twojego bloga i bardzo mi sie tu spodobało . Czekam na recenzje "dziewczyny z daleka" gdyż sama już mam te książkę i ciekawa jestem Twojej opinii . Obserwuje i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na prawdę duże szczęście, jeśli chodzi o blogosferę książkową :D. Chociaż ostatnio tak mało czasu, a książek przybywa :/

      PS. Byłam u Ciebie i również mi się bardzo podoba Twój blog :). Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń